פרסום מודעות אבל בשבע – הדפסה מיידית

פרסום מודעות אבל בשבע – הדפסה מיידית

פרסום מודעות אבל בשבע – הדפסה מיידית

קבורת אדם לאחת מותו צריכה להיעשות כמה שיותר סמוך למועד פטירתו. נתון זה דורש היערכות מהירה מאד לארגון כל סידורי הלוויה וליידוע הציבור בדבר האסון.

אחת הדרכים שנמצאו אפקטיביות ביותר להגיע למספר רב ככל הניתן של אנשים, כך שיוכלו למלא את חובתם ולהגיע ללוויה, היא באמצעות פרסום מודעה בעיתון.

המרכז לפרסום מודעות אבל יסייע לכם בכל הדרוש לצורך פרסום מודעות אבל בעיתון בשבע.

פניה מהירה

    מודעות אבל בעיתון בשבע

    מעבר להחלטה לפרסם את מודעת האבל בעיתון, חשוב להחליט באיזה מהם לפרסם, כך שיגיע לעיניהם של רבים.

    עיתון בשבע הוא העיתון הנפוץ ביותר במגזר הדתי – לאומי. הוא מסקר אירועים ונושאים מסדר היום הציבורי והדתי, מופץ בחינם ותוכנו עשיר ואיכותי.

    עם עיתון בשבע ניתן להגיע למספר רב של אנשים מהמגזר הדתי לאומי מאחר והוא מופץ בתפוצה רחבה, של כמאה אלף עותקים בכל המרכזים הדתיים בישראל.

    כשעולה הצורך ויש להודיע בדבר מותו של אדם, פרסום מודעות אבל בעיתון בשבע נמצא כיעיל מאד, בשל הפריסה הנרחבת של העיתון.

    למרכז לפרסום מודעות אבל בעיתון בשבע יש נסיון רב בהכנת מודעת האבל ושיגורה למערכת העיתון במהירות רבה, כדי שהמודעה תפסיק להתפרסם במועד הרצוי.

    לרשותכם עומד צוות מקצועי, בעל נסיון רב ורגישות רבה, וזמין לכם בכל שעה משעות היממה, כדי לסייע ככל שניתן בשעה קשה זו.

    תפקיד הצוות הוא לקבל את פנייתכם, להכין את המודעה, בפורמט לבחירתכם מתוך מספר פורמטים קבועים, ולאחר שבחרתם את גודל המודעה הרצוי לכם, או בשינויים בנוסח, לפי בחירכם.

    לאחר הכנת המודעה והגהה שלה, היא נשלחת למערכת עיתון בשבע.

    זמינים בכל שעה

    פרסום מודעות אבל בעיתון בשבע, כמו גם בכל עיתון אחר, הוא אמצעי מהיר שמבטיח חשיפה גדולה של המודעה, במיוחד אם קהל היעד שלכם הוא הציבור הדתי- לאומי.

    רבים עושים שימוש בפרסום מודעות אבל בעיתון גם לצורך הבעת השתתפות בצער, במיוחד למי שנבצר ממנו להגיע ללוויה או לניחום אבלים, והוא מעוניין להביע את רחשי ליבו ולכבד את זכר הנפטר.

    אם ניחת עליכם האסון המר, אין כל סיבה שתוסיפו לכאב וליגון גם את הלוגיסטיקה שביידוע הציבור. אנו עומדים לרשותכם, במרכז לפרסום מודעות אבל בעיתון, בכל שעה משעות היממה.

    פנו אלינו באמצעות מילוי פרטיכם בטופס המקוון, או בפנייה ישירה בטלפון שמספרו: 052-9770173.

    הדפסת מודעות אבל