הדפסת מודעות אבל בפתח תקווה – הדפסה מיידית

הדפסת מודעות אבל בפתח תקווה – הדפסה מיידית

הדפסת מודעות אבל בפתח תקווה – הדפסה מיידית

כאשר אדם קרוב נפטר המשימה הראשונה שלנו היא לפרסם את דבר פטירתו. לכן הדבר  מחייב את בני משפחתו להיערך במהירות למשימה בה מיידעים את הציבור בדבר מותו, מועד הלוויה שלו ומקום ישיבת השבעה.

אצלנו במרכז להדפסת מודעות אבל בפתח תקווה מספקים את השירות הזה, במהירות, ביעילות ועם דגש על יצירת מודעות איכותיות, מבין השירותים שלנו נכללים גם שירות של תלייה והדבקת מודעות ברחבי העיר, באופן שייחשפו כמה שיותר לעיני הציבור ובנוסף אנו מספקים גם שירות של פרסום מודעות אבל בעיתון.

בית הדפוס של המרכז להדפסת מודעות אבל מאפשר להדפיס מודעות אבל החל מ-150 ₪. אנו מספקים שירות VIP הכולל מענה מקיף של שירותי הדבקת מודעות אבל, משלוח מהיר עד הבית ובנוסף אפשרות להדפסת ופרסום מודעות אבל בעיתונים הארציים. צלצלו עכשיו אנו מבטיחים לכם שירות מעולה.

פניה מהירה

    שירותי המרכז להדפסת מודעות אבל בפתח תקווה

    תושבי פתח תקווה שימו לב, לרשותכם המרכז להדפסת מודעות אבל הנותן מענה לתושבי פתח תקווה והסביבה. באפשרותכם ליצור עימנו קשר 24/7 ואנו נסייע לכם בזמן הקשה עם ניסוח המודעה, הדפסתה והפצתה. כל המודעות עוברות הגהה ונשלחות במהירות לבית דפוס, וזאת על מנת שהיא תוכל להגיע אליכם כמה שיותר מהר.

    יש לנו את הנסיון והיכולת לתת מענה בזמן אמת ובאופן מיידי, מקצועי ואחראי אנו נוודא כי המודעות יגיעו לביתכם בתוך זמן קצר,בנוסף אנו מספקים גם שירות של תליית המודעות והדבקתן ברחבי העיר ומקומות שתקבעו מראש, באופן שיחסוך לכם זמן יקר.

    אנו זמינים עבורכם ומזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בכל שעה, ביום ובלילה.מייד שנקבל את פנייתכם נטפל בה מיידית. תוכלו ליצור קשר באמצעות מילוי פרטיכם בטופס ההתקשרות שבאתר, או בטלפון  054-6962696