הדפסת מודעות אבל ביהוד – הדפסה מיידית

הדפסת מודעות אבל ביהוד – הדפסה מיידית

הדפסת מודעות אבל ביהוד – הדפסה מיידית

אם נחת עליכם אסון כבד, עם פטירת בן המשפחה, עליכם להתכונן במהירות לקראת הלוויה שלרוב מתרחשת ביום הפטירה או ביום המחרת, נתון שלא מותיר זמן רב להתארגנות.

כצעד ראשון יש ליידע כמה שיותר אנשים בדבר הפטירה. באופן זה יוכלו להגיע ללוויה, לכבד את הנפטר ולהיות איתכם בזמנים קשים אלו.

במרכז להדפסת מודעות אבל תוכלו להדפיס מודעות אבל החל מ-150 ₪ ולקבל שירות VIP הכולל שירותי הדבקת מודעות אבל, משלוח מהיר עד הבית ובנוסף אפשרות להדפסת ופרסום מודעות אבל בעיתונים הארציים. חייגו עכשיו לקבלת השירות

את ההודעה בדבר הפטירה, מועד הלוויה והמקום בו תשבו שבעה, תוכלו להכין באמצעות הדפסת מודעות אבל בבת ים ותלייה והדבקה שלהן בעיר, על גבי קירות ולוחות מודעות, כך שיצפו בהן העוברים והשבים.

את השירות הזה מספק המרכז להדפסת מודעות אבל, זמין ועומד לרשותכם בכל שעה.

פניה מהירה

    שירות הדפסות מהיר ביהוד

    צוות המרכז להדפסת מודעות אבל עומד לרשותכם כל העת. הוא יקבל מכם את פרטי המודעה, כמו שם הנפטר, קרבתו אליכם, למשל, אב, סב וכדומה, תאריך הלוויה והשעה ופרטי הכתובת בה תשבו שבעה.

    הנוסח הא אחיד למדי אולם באפשרותכם להוסיף מילים נוספות אם תרצו בכך. הצוות מכין את המודעה ומדפיס אותה במהירות מאחר ויש להתארגן מהר ולתלות את המודעת בעיר. תוכלו להיעזר במרכז להדפסת מודעות אבל גם בהדבקת ותליית המודעות ולחסוך בזמן יקר. בנוסף, למעוניינים בכך, אנו מציעים שירות של פרסום מודעות אבל בעיתון.

    המרכז להדפסת מודעות אבל ביהוד הוא בעל נסיון מקצועי רב ומודע לצורך במענה מהיר ומתחשב. מסיבה זו אנו זמינים עבורכם בכל שעה משעות היממה. צרו עימנו קשר בטלפון מספר 054-6962696 או מלאו את הטופס שבאתר ונשוב אליכם במהירות.