מודעות אבל, פרסום שבאמת עובד

מבין כל המודעות והפרסומים השונים המודעה היחידה שלא השתנתה עשרות שנים מבחינת העיצוב והנוסח שלה היא מודעת אבל. פרסום מודעות אבל בבת ים מאפשרות לסביבה הקרובה, למכרים וחברים לקבל את הבשורה על המוות, לדעת מתי והיכן מתקיימת ההלוויה ואת מיקום השבעה. מודעות אבל מנוסחות בדרך כלל בצורה אחידה מסיבות רבות כאשר הראשונה מביניהן היא העובדה שהמודעה המוכרת מוכרת! מי שרואה אותה אפילו מרחוק יודע מה היא אומרת והניסוח האחיד מאפשר למתבונן לקבל את כל הנתונים הרלוונטים במהירות לגבי האבל. פרסום מודעות אבל בבת ים מתבצעות במגוון מקומות על מנת שכל מי שמכיר את הנפטר יוכל לקבל את ההודעה בזמן, חלק מהמקומות בהן מפרסים את המודעות הם לוחות מודעות, עמודי חשמל, כניסות לבתים ובאזורים בהם הנפטר היה בדרך כלל נמצא.

נוסח אחיד מבטיח פרסום ללא תקלות

כאשר אתם נמצאים במעמד מסירת הפרטים לבית הדפוס על מנת לבצע פרסום מודעות אבל בבת ים יש סיכוי גבוה שבו אתם עלולים למסור מידע שגוי או לא נכון, הסיבות לכך ברורות, אתם נמצאים בצער, לא מרוכזים ובטח יש לכם לא מעט סידורים לטפל בהם ומיכאן שהסיכוי שלכם לתת מידע שגוי מאוד גבוה אולם כפי שציינו פרסום מודעות אבל בבת ים הן מודעות סטנדרטיות למדי וזו הסיבה שהסיכוי לטעות קטן מאוד, יחד עם זאת עדיין חשוב לקבל את סקיצת המודעה לפני ההדפסה הסופית על מנת להבטיח שאין תקלות. אלו הדברים שעליכם לתת דגש עליהם:

שם הנפטר וכינויו – חשוב שהשם נרשם נכון ומומלץ לצרף גם את הכינוי שהחברים / מכרים הכירו. אם לנפטר היה תואר כגון ד"ר וכדומה כדאי גם אותו לרשום.

תאריך ההלוויה – כידוע נהוג לרשום תאריך לועזי ותאריך עברי אמנם הרוב מכירים את התאריך הלועזי אך חשוב לציין כי התאריך העברי הוא התאריך הקובע שאינו משתנה לעולם (להבדיל מתאריך לועזי) ולכן יש לו חשיבות רבה מאוד.

כתובת בית העלמין – ניתן לרשום את השם של בית העלמין אולם הכתובת שלו חשובה הרבה יותר על מנת שהמכרים יוכלו למצוא ולהגיע על מנת לחלוק כבוד. רבים טועים לחשוב שציון שם בית העלמין זה מספיק, הדבר נכון כאשר מדובר על בין עלמין ראשי ומוכר.

כתובת ישיבת השבעה – יש חשיבות רבה בעת פרסום מודעות אבל בבת ים לציין את הכתובת המדויקת בה יושבים שבע, אין זה מספיק לציין " יושבים בבית המנוח" חשוב לציין את שם הרחוב, מספר הבית, העיר ואף נקודת ציון מוכרת במידה ויש (ליד הסופר, מול המרכזון וכדומה).

שיטות פרסום מודעות אבל

העידן הטכנולוגי כיום מאפשר בלחיצת כפתור לשגר לעשרות או למאות אנשים בעת ובעונה אחת את מועד ההלוויה. הרשתות החברתיות הפכו להיות ערוץ פרסום מודעות אבל בבת ים ובכל מקום אחר, זו דרך קלה ופשוטה אולם יחד עם זאת עדיין לא מומלץ לוותר על השיטה הוותיקה והמוכרת של הדבקת מודעות אבל מכיוון שעדיין לא בטוח שכולם קיבלו את ההודעה ולא משנה מה הסיבה, נהוג להדביק את המודעות בסביבת המגורים של הנפטר וגם בכניסה לביתו, על לוחות מודעות ועמודים בקרבת מקום, כך כל מי שמכיר יוכל לדעת מיד על דבר הפטירה.