יש דברים שלא משתנים, עיצוב מודעות אבל

הדפסת מודעות אבל
הדפסת מודעות אבל

העולם שלנו מתפתח, משתנה ומשתפר ללא הרף, אולם יש דברים שתמיד יישארו ללא שינוי והם שאנחנו ללא ספק נחזיר את נשמתינו לבורא ביום מן הימים ועיצוב מודעות אבל. ממש לא משנה אם אתם צריכים הדפסת מודעות אבל ברמת השרון או בכל עיר אחרת, המודעה תהיה אותה מודעה באותו עיצוב ועם אותו ניסוח כאשר רק פרטי המנוח משתנים. יש יתרונות רבים לשמירה על עיצוב אחיד שאינו משתנה והראשון שביניהם היא העובדה שיש ניסוח ועיצוב אחיד בין אם ביצעתם הדפסת מודעות אבל ברמת השרון או בעיר אחרת, מוכר ועם מינימום שינויים קל יותר לזהות את המודעה אפילו מרחוק, בנוסף כאשר המודעה אחידה קל יותר להכין אותה במיוחד כאשר אתם טרודים ומלאי צער.

מה הדגשים עבור הדפסת מודעות אבל?

כאמור אין הבדל בין הדפסת מודעות אבל ברמת השרון לבין הדפסת מודעות בכל עיר אחרת למעט הפרטים הקטנים כגון שם המנוח או כתובות. על מנת להקל עליכם בעת הצער ועל מנת לחסוך ממכם טעויות בזמן הזמנת מודעות אבל לפניכם מספר פרטים שיש לתת עליהם את הדעת:

שם – ציון השם הנכון המלא חשוב מאוד מומלץ לא לטעות בכתיבת השם המלא על מנת שלא יתבלבלו ויוכלו לזהות את הנפטר. במידה ויש לנפטר שם חיבה או כינוי מומלץ לציין גם אותו על מנת שגם מי שמכיר את המנוח לפי הכינוי ידע על הוות.

קרבה משפחתית , ייחוס / תואר – יש נם אנשים שיש להם תואר ועל כן יש לציין אותו גם בעת כתיבת מודעת האבל. מבחינת קרבה משפחתית חשוב לציין את הקרבה המשפחתית אשר תספר למי שקורא את המודעה על יתר בני המשפחה המתאבלים אם יש ילדים, נכדים, בני זוג ועוד.

מקום ההלוויה – אם ביצעתם הדפסת מודעות אבל ברמת השרון זה לא מצביע על קיום ההלוויה באותה עיר. ציון בית העלמין מאפשר למכרים וקרובים להגיע בזמן להלוויה ולכן מומלץ לדייק ולציין את השער, הכתובת או כל מידע אחר שימנע אי הבנות.

מקום בו יושבים שבעה – ללא ספק כאשר מגיעים לנחם ההרגשה משתפרת אפילו בקצת, על מנת שהמכרים והקרובים יוכלו להגיע לנחם את האבלים יש לציין את כתובת קיום השבעה מדויקת ככל האפשר.

תוספות של משפטים לניסוח הסטנדרטי – לא אחת תרצו בעת הדפסת מודעות אבל בחולון או בכל עיר אחרת להוסיף ניסוח אישי על מנת להעצים את הצער והאבל משפטים כגון כגון "נפלה עטרת ראשינו", "ברוך דיין האמת" ועוד ללא ספק עושים את ההבדל. 

שיטות ופתרונות עבור הדפסת מודעות אבל

אם חלילה אתם צריכים להכין מודעות אבל וזה הדבר האחרון שיש לכם זמן בשבילו הרי שיש בפניכם מספר דרכים בהם תוכלו להדפיס, ליצור ולפרסם ואין קשר אם אתם צריכים הדפסת מודעות אבל ברמת השרון או בתל אביב הניסוח, העיצוב ואופן ההכנה דומים אצל כולם. ראשית נזכור כי למרות הטכנולוגיה והפתרונות הדיגיטליים עדיין מקפידים לבצע הדפסת מודעות אבל ברמת השרון ובכל עיר אחרת על גבי ניירת מכיוון שזו הדרך היעילה והנוחה ביותר לפרסום ללא תלות באינטרנט, בכך שהמקבל היה זמין / עם סוללה / עם קליטה וכדומה. נוהגים להדביק את המודעות בקרבת בית המגורים של המנוח ובסביבה בה הוא היה כדוגמת מקום העבודה, בית כנסת, בית אבות וכדומה.