הכל על פרסום מודעות אבל

העולם שלנו מלא בשינויים חלקם משפיעים עלינו כבני אדם וחלקם יוצרים שינוי גלובלי המשפיע על הסביבה, השינויים באים לידי ביטוי במגוון תחומים אולם יש דבר אחד קבוע שלצערנו לעולם לא ישתנה והוא המוות. כולנו ביום מן הימים נמות! זאת עובדה מצערת ככל שתהיה אך בלתי ניתנת למניעה. כאשר אדם קרוב לנו נפטר יש מכלול פעולות שעלינו לבצע וביניהם נכללים סידורי הקבורה, השבעה, הפצת דבר הפטירה ועוד. כל אלו צריכים להתבצע ממש בו בזמן שאנו נמצאים בצער הכי עמוק שלנו ומתאבלים על הקרוב שלנו. איך עושים זאת? מי דואג למה? על כך ועוד בהמשך.

הודעה על המוות בעזרת פרסום מודעות אבל

מבחינת סידורי הקבורה והלוויה בדרך כלל לא מתעוררות בעיות ועיכובים כי יש תמיד מי שמנהל את העניינים ומקדם אותם על מנת שיבוצעו כהלכה אולם חלק בלתי נפרד מסך ההכנות והסידורים הוא נושא פרסום מודעות אבל. על מנת לבצע פרסום מודעות אבל בצורה הנכונה עלינו ליצור קשר עם בית דפוס שמצד אחד יהיה זמין עבורנו באותו רגע שאנו צריכים אותו ומצד שני שיהיה לו את היכולת והאפשרות לבצע את משימת ההדפסה של המודעות. נכון שכל בית דפוס יכול להדפיס מודעות ושלטים אך לא בהכרח כל בית דפוס יכול או יודע מה הנוסח הנכון של מודעת אבל. יש חשיבות רבה לביצוע פרסום מודעות אבל שמנוסחות בצורה נכונה על מנה שמי שקורא אותן יקבל את כל המידע הדרוש על מנת להשתתף בהלוויה או להגיע ולנחם. על מנת שתוכלו לבקר ולהקפיד עלך הניסוח הנכון הנה כמה נקודות ציון שיעזרו לכם להתמקד, במיוחד בעת הצער שלכם:

1 – מומלץ מעבר לציון שם, שם משפחה גם לציין את הכינוי (חשוב לציין כינוי מכיוון שיש כאלו שיכירו את הנפטר על ידי הכינוי שלו ולא על יד שמו.

2 – על מנת להציג את הייחוס המשפחתי כדאי לציין את רשימת היושבים בשבעה ולציין את היחוס המשפחתי כגון אח, סבא וכדומה. 

3 – ציון הכתובת בה יושבים שבעה חשוב לציין במפורש ואף להרחיב אם המקום נמצא ליד מקום אחר מוכר, כך תקלו על הבאים למצא את מקום השבעה. 

4 – מומלץ לחתום בשם המתאבלים. 

5 – לעיתים כדאי לציין את שעות קיום התפילות או הזמנים בהם ניתן להגיע על מנת לנחם.

שירותים נוספים מעבר להדפסת מודעות אבל

כפי שציינו פרסום מודעות אבל הינו תהליך שמצריך ידע והבנה באופי יצירת המודעות אולם אין די בכך כי מעבר לניסוח והדפסת המודעה יש צורך גם בפרסומה בחוצות העיר. יש כמה דרכים להפיץ את דבא האבל כאשר הנפוץ ביותר הוא על ידי הדבקת מודעות אולם כיום בעידן הדיגיטאלי ניתן לפרסם ברשתות החברתיות השונות בצורה מהירה ויעילה. פרסום מודעות אבל על יד הדבקה הופכות להיות מעין גיבוי ולרוב הן נתלות בסמוך לבית המנוח או המקום בו יושבים את השבעה.