דגשים ליצירת מודעת אבל

אחד הדברים שאנו נתקלים בו במהלך חיינו ובצער רב הוא המוות, תמיד הוא פתאוני, גם אם אנחנו ננסה ממש להתאמץ להתכונן אליו עדיין הוא יפתיע אותנו וכשהמוות כבר מגיע אחד הדברים שעלינו לדאוג לו הוא הדפסת מודעות אבל בראשון לציון יש מגוון פתרונות להדפסת מודעות אשר מאפשרים לנו לחסוך את ההתעסקות הזו. כל הפתרונות באים במטרה אחת "להוריד לנו מהראש" את ההתעסקות הזו, הרי ברור שיש לנו כל כך הרבה דברים מעבר לטפל בהם. לרוב הפניה היא אל בית דפוס או דרך אתר להדפסת מודעות אבל. אולם לעיתים מישהו אחר מהמשפחה אמון על הדפסת מודעות אבל ולכן ריכזנו עבורכם את השפה הגרפית בה יש להשתמש, אמנם זו לא חובה אך ההמלצה היא להיצמד לסטנדרטים קיימים שנוחים ומוכרים לכולם.

דגשים על עיצוב לצורך הדפסת מודעות אבל

אין זה משנה אם אתם צריכים הדפסת מודעות אבל בראשון לציון או בכל עיר אחרת הכללים אחידים, היתרון של אחידות בנראות המודעה החל מהעיצוב הכללי ועד לבחירת הפונט בו מודפסת המודעה מקלה על העוברים ושבים לזהות את המודעה גם מרחוק. אם החלטתם להכין בעצמכם מודעת אבל ובחרתם לעשות הדפסת מודעות אבל בראשון לציון בבית דפוס או בבית שלכם  אלו הכללים הבסיסיים לעיצוב מודעת אבל שאם תיצמדו אליהם יהיה לכם קל יותר להכין את מודעת האבל:

שפה גרפית

כאשר יש שפה גרפית אחידה יש הבנה ברורה של המודעה, תארו לכם שכל מודעת אבל הייתה מעוצבת בצבעים שונים או עם תמונות ופונטים לא אחידים… כאשר שומרים על עיצוב אחיד מי שיראה את המודעה יזהה אותה ויבין אותה טוב יותר. במודעות אבל נהוג להשתמש בצבע שחור אחיד ויחיד, לתחום את גוף המודעה במסגרת שחורה ולמרכז את הטקסט.

טקסט וניסוח

הניסוח אולי נראה שונה ממודעה אחת לשניה אולם הוא אחיד ומהווה עוגן לכלל המודעות. וכפי שציינו אין זה משנה אם אתם מבצעים הדפסת מודעות אבל בראשון לציון או בעיר אחרת, תמיד יהיה משפט או פיסקה מקדימה המביעה את הצער והיגון על האבל, במרכז ובאותיות מוגדלות יופיע שם הנפטר כולל תוארו, כינויו ושם משפחתו, מיד מתחת יופיעו פרטי ההלוויה, כתובת בית העלמין, ב 2 פינות המודעה התחתונות יופיעו כתובת מיקום ישיבת השבעה ומנגד מי היושבים שבעה.

גודל וסוג הכתב

כפי ששמתם לב יש הבדלים בגודל הטקסט, תמיד שם הנפטר יהיה הגדול ביותר, הסיבה שזה מה שנצפה ראשון על ידי המתבוננים, יתר הפרטים מודפסים במידות קטנות יותר.

הדפסת המודעה

הדפסת מודעות אבל בראשון לציון או בכל עיר אחרת ניתנת לביצוע באותם דרכים כאשר הנפוצה ביותר היא הדפסה על נייר בגודל A 3 ואת המודעות האלו נוהגים להדביק על לוחות מודעות, עמודים ובקרבת בית המנוח. אולם כיום שיטות הפצת דבר האבל נעשות גם דרך המדיה השונה כגון ברשתות החברתיות או על ידי שליחת דואר אלקטרוני, חשוב לציין כי גם אם זו מודעה שנשלחה בצורה דיגיטאלית היא עדיין תהיה מעוצבת בהתאם לשפה הגרפית הכללית.